Канцеларији саветника за заштиту пацијената у току претходне године пристигло је преко 1000 приговора, што је благо повећање у односу на 2017. годину, а пацијенти су се највише жалили на нељубазност медицинског особља и немогућност заказивања термина.

Суботичани су на ова врата закуцали преко 1000 пута у 2018. години.  Већином су подношени усмени приговори који су се односили на проблем остваривања основних права здравствене заштите, нељубазност медицинског особља на шалтерима, као и на нејављање на телефон приликом покушаја заказивања код свог изабраног лекара.

Било је и око 40 писаних приговора који се решавају року од 5 до 8 дана.

У првој половини прошле године било је много приговора на рад диспанзера  за жене због немогућности заказивања термина.

На термин за преглед се најдуже чека код неуролога, офталмолога, ортопеда, уролога, пулмолога, педијатра и код интернисте.

Саветник за заштиту права пацијената ради већ  шест година, а грађани помоћ могу да потраже у канцеларији број 238 на другом спрату Градске куће и на телефон 626-882.