Саветнику за заштиту права пацијената Суботице у првих шест месеци обратило се око 370 незадовољних грађана, што је на нивоу протекле три године. Пацијенти се, као и увек, највише жале на немогућност остваривања основних права, на опхођење самих здравствених радника, као и потешкоће приликом заказивања специјалистичких прегледа.

Као и ранијих година, Саветник за заштиту права пацијената имао је пуне руке посла – у првој половини године било је чак 350 усмених приговора на рад здравствених радника, као и 18 писмених, а разлози су исти – немогућност остваривања здравствене заштите,али и доласка на ред код лекара специјалиста, као  и на нељубазност радника, најчешће медицинских сестара и техничара.

У односу на већ уобичајене приговоре пацијената, Саветник је ове године забележио и повећан број жалби на рад Диспанзера за жене.