У прва три месеца у овој години, пацијанти су се највише жалили на проблем заказивања код лекара специјалисте, каже Бранислав Витасовић, Саветник за заштиту пацијената. Упркос томе, смањен је број писаних примедби у односу на прошлу годину, док је број усмених жалби остао исти.

У односу на прошлу годину, мањи је број жалби односно приговора на нељубазност и на нејављање на телефон код заказивања прегледа у амбулантама Дома здравља. Међутим, гледајући први квартал ове године, пацијенти се највише жале на проблем заказивања код лекара специјалисте.  

Осетни пад за око 20 до 30 одсто, примећен је код писаних примедби у односу на прошлу годину, док је број усмених остао исти, око 200 на кварталном нивоу.

Саветнику за заштиту права пацијената грађани се могу обратити лично у Градској кући, Трг Слободе 1, канцеларија бр. 238/4 на другом спрату или путем телефона 626-882 или 063 44 26 26.