Суботичани су се заштитнику права пацијената током прошле године жалили за 30 одсто мање него 2018.године. Број пријава у 2019.години износио је 635, а односили су се пре свега на немогућност добијања термина и нељубазност медицинског особља.

Док је претпрошле године жалби било преко 1000, у 2019.години, бележи се њихов пад. На врата заштитника права пацијената за помоћ се обратило 635 грађана, а проблеми са којима су се сусретали остали су мање више исти.

Писмених приговора, за које је законски рок за решавање проблема од три до пет дана, било је 31, а остали су поднети усменим путем. Сви они су решени, напомиње наш саговорник.

Приликом покушаја заказивања термина код специјалиста, грађани су такође наилазили на проблем, а законски рок од 30 дана чекања на преглед је неретко пробијан.

Заштитнику права пацијената прослеђено је и више од 200 приговора који су првобитно били у надлежности Републичког фонда за здравствено осигурање, али је канцеларија саветника за заштиту права осигураника, која се налазила у Општој болници – затворена.

Већ протеклих шест година, Суботичани се у остваривању права из здравствене заштиту за помоћ могу обратити заштитнику права пацијената, лично у канцеларији на другом спрату Градске куће, или на телефоне 626-882 и 063/44-26-26.