Суботица се и ове године представила на најпрестижнијем туристичком догађају у региону – Међународном сајму туризма у Београду. Како би што боље промовисали потенцијале нашег града, снаге су удружиле Туристичка организација града и предузеће Парк Палић.
Атрактиван штанд, многобројни излагачи и оригинална кампања – тако се Суботица представила на 39. Међународном сајму туризма у Београду. Како би се постигли што далекосежнији и бољи ефекти по туризам града, одлучено је да све буде у знаку броја пет – симболично, јер се ове године навршава 555 година писане историје Палића. Отуда и назив једне веома интересантне кампање – „Одлично! 5!“.
„Идеја је да наши су-излагачи, којих заиста има много на сајму, у тим летњим месецима обезбеде пет одсто попуста на своје аранжмане, као и да свако пето ноћењење буде гратис, дакле то је једна кампања која тек треба да се развије у наредних неколико месеци. Што се тиче самих посетилаца на сајму, осмислили смо и једну врло интересантну кампању, како да их привучемо. Наиме, наши су-излагачи били су веома вољни и понудили су преко 15 викенд-ваучера“ рекла је Андријана Балаћ, директорка ТОС-а.
Да би се туристички потенцијали Палића подигли на виши ниво, менаџмент Парк Палића поставио је пред себе циљ: конкурисати на што више пројеката, што као предузеће, што као локална самоуправа. За реконструкцију Велике терасе Покрајина је већ определила 77,8 милиона, док ће са републичког нивоа стићи 10 милиона за санацију Летње позорнице. У плану је и реконструкција пешачких стаза, као и реновирање околине Термалног базена.
„Видећете доста промена на Палићу ове године – што ситних, тако и већих, инфраструктурних. Због чега све ово радимо на Палићу? Пре свега да би Велика тераса била у функцији конгресног туризма онако како треба. До сада сте имали лепо сређен објекат споља, али није био климатизован, тако да нисмо били у стању да организујемо велике конгресе. Циљ нам је да ове године много значајније организујемо наше капацитете у привлачењу управо тих семинара и конгреса јер ћемо обезбедити простор за то. Такође, циљ нам је и да на Летњу позорницу доведемо што више концерата и представа, јер ћемо и за то обезбедити неопходне услове“, напоменуо је Небојша Дарабош, директор Парк Палића.
Сајам туризма најважнији је туристички догађај за хотелијере и туристичке раднике из Суботице, будући да је то јединствена прилика да се представе будућим гостима који још увек нису посетили најсевернији град у Србији и доживели све оно што се нуди.
„Позвао бих све госте да поново открију Палић, наравно да открију бисер Палића, Малу гостиону, као и наше објекте – хотел Парк и хотел Језеро, који су у духу старих времена и који својим историјским шармом привлаче и задржавају наше госте,“ казао је Далибор Секулић, директор Елитте Палић.
„Очекујемо већи одзив него прошле године, и оно што смо припремили специјално за сајам, јесте посебна понуда од 11. марта до 11. априла – 50 одсто попуста на стандардну цену ноћења,“ истакла је јелена Родић из Виле Мајур.
Туристичка организација Суботице на Сајму је представила и ново издање – Календар дешавања за 2017. годину са избором од тридесетак манифестација, док је предузеће Парк Палић представило детаљан Календар дешавања на Палићу, која се организују овог лета.