Како би привукла што више домаћих гостију, Туристичка организација Суботице укључила се у националну кампању „Летујте у Србији“. Иако ћемо њене ефекти тек видети, очекује се велика посећеност почев од летњих месеци, а процена је да ће превагу у броју гостију однети Палић. Почетак летње сезоне на Палићу планиран је за почетак јула, а у току су и радови на унапређењу садржаја дестинације, поручују из „Парк Палића“.
Туристи које ћемо ове године виђати по улицама нашег града биће претежно домаћи. Томе ће допринети кампања која позива на останак у земљи и бирање домаћих дестинација за одмор. Наша туристичка организација прикључила се пре око месец дана, а све активности у наредном периоду биће усмерене на што бољу промоцију и представљање лепота које Суботица има, напомиње директор Александар Медаковић.
Број суботичких и палићких угоститеља који су ушли у систем ваучера повећао се односу на претходну, и сада их је око 40. Њихови смештајни капацитети за летњу сезону углавном су већ попуњени, додаје Медаковић.
Како бисмо привукли туристе потребан је континуиран рад, истиче руководилац сектора за развој туризма „Парк Палић“, Љубица Бертовић. Свакодневно се ради на уређењу површина, терена и плаже, а не стају ни радови на изградњи Велнес спа центра и Аква Парка, додаје саговорница.
Како ће сезона на Палићу изгледати зависиће од мера Владе, па обим ће обим дешавања на Летњој позорници свакако бити мањи него прошле године. Ипак, интересовање организатора манифестација постоји, а биће и догађаја у организацији „Парк Палића“, додаје Бертовић.
Оно што је сигурно је да ће се почетком септембра одржати традиционалне манифестације, Бербански дани и Четврти вински маратон, поручују из „Парк Палића“.