Који су то савремени изазови у пословању хотелскох домаћинстава била је тема радионице коју је организовала Асоцијација Амбасадори добре услуге у Хотелу „Президент“ на Палићу.
Изазов сваког хотела с четири звездице, тако и „Президента“ на Палићу јесте сталан број особља који су задужени за чистоћу и одржћавање, каже директорка Оливера Љајић Имброновић. За стално имају запослене четири собарице, док се у сезони допуњавају младима из Задруге, где долазе до другог узазова а то је да их оспособе за посао.
Управо је „хоусекеепинг“, односно одржавања хотела била тема радионице која је била намењена менаџерима хотелских домаћинстава због све више изазова у овој грани туризма, истакла је Љиљана Реброња, оснивач Амбасадора добре услуге. Она је навела да веома мало људи размишља колико су махом жене које обављају те послове, заслужне за оцене и утисак хотела.
Као главни проблем у систему хотелијерства, Бранислав Мамић из Привредне коморе Војводине, види недостатак мотивације код особља које је у сенци, а обавља кључни део посла. Такође, и њихове зараде су увек секундарне, због чега постоје и потешкоће са баш овом радном снагом, која мигрира у друге државе.
Како је појаснио, Привредна комора Војводине покренула је и анализу бакшиша у услужним делатностима како би се направио систем у ком би сви запослени, а не само они који су у диреклтном контакту с гостом, добијали део, што би засигурно била додатна мотивација за њихов рад.