Компанија Јовисте д.о.о. организовала је за своје запослене и пословне партнере предавање и тренинг на тему – тимски рад. Циљ обуке био је – задовољнији запослени – задовољнији купци.
У јубиларној години пословања, компанија Јовисте д.о.о. која се бави производњом и продајом алуминијумских и ПВЦ прозора и врата, за своје запослене, стратешке партнере и пријатеље компаније, организовала је дводневно предавање и тренинг посвећен тимском раду. На ову идеју власници фирме дошли су након интерне анкете коју су спровели међу запосленима, која је покренута ради побољшања сарадње између свих чиниоца у предузећу, од производње до менаџмента. Обука је била препуштена тиму врхунских предавача, екипи Адижес из Новог Сада, на челу са партнером Борисом Вукићем, који су присутне провели кроз Адижесову методологију тимског рада.
Борис Вукић, партнер фирме Адижес: „Оно на чему се базира Адижес јесте идеја некакве демократуре, дакле демократија у доношењу одлука а диктатура у спровођењу. Могло би се рећи да ми радимо на колективном увођењу индивидуалне одговорности, где покушавамо да приватним младим, полетним фирма које расту и које са пар пређу на неколико десетина, стотина или хиљада људи, помогнемо у процесу професионализације.“
Према речима менаџера Бориса Вукића, велики проблем у компанијама у Србији, па и шире, у процесу успешног и дуготрајног пословања представља модел: један човек – једна одлука.
Борис Вукић, партнер фирме Адижес: „Један човек – једна одлука, туче са свих страна. То је политички модел који се пресликава и на фирме. Штос је у томе што тако нешто није дугорочно одрживо, нити једна особа може самостално увек да доности добре одлуке. Ако негде и постоји такав човек, то је одлично, али је скоро немогуће. Можда постоји само убеђење да то може тако да функционише. Е ту је проблем, ту мора да се деси „клик“ у главама људи. Да би се компаније мењале прво тога морају да буду свесни оснивачи. Када они у себи искрено изговоре реченицу: „Ово више на овакав начин не може да се води“, онда ће се решење лако наћи.“
За компанију Јовисте ова година је година „Отворених врата“, те се на путу ка одрживом развоју пословања, неће зауставити само са овом обуком. У претходном периоду организован је тим психолога који саставља комплементаран тим у предузећу, запосленима је повећана минимална зрада, обезбеђен топли оброк и у плану је одржавање још едукација и теам буилдинга. Поверење које им купци указују десет година, обавезала је лидере компаније да своје деловање усмере ка задовољству запослених, јер како кажу, само задовољни запослени могу привући задовољне купце.