Привредна комора Србије и Метро Цасх & Царрy Србија, данас су у просторијама Регоналне привредне коморе Севернобачког округа одржали едукативну трибину на тему „Тенденције у угоститељско-туристичкој привреди“. Циљна група били су привредници из угоститељског сектора, менаџери у ХоРеЦа сектору, као и шефови кухиња.
Привредна комора Србије је у сарадњи са едукативним сектором компаније Метро Цасх & Царрy-ХоРеЦа, у нашем граду одржала теоријско-практичну трибину посвећену тенденцијама у угоститељско-туристичкој привреди. Са циљем побољшања квалитета у ХоРеЦа сектору у Србији, осмишљене су радионице које се састоје из практичног и теоријског дела на којима се говори о имплементацији нових прехрамбелих и непрехрамбених производа у пословању хотела, ресторана и кафеа, како би се побољшао квалитет хране и услуга, затим о практичаном приказу иновативних техника рада у циљу унапређења организације рада, као и о утицају на квалитет услуге угоститељског сектора, који убрзано бележи раст са порастом броја туриста који долазе у нашу земљу.
Небојша Шево, координатор сектора услуга ПКС-РПК Суботица: „Циљ данашње трибине је да се делатници у сегменту угоститељства, поготово у оном практичном делу, упознају са неким иновацијама и трендовима које Метро ХоРеЦа центар промовише.“
Милица Алексић, руководилац Метро ХоРеЦа центра: „Суштина је да се кроз одређене стандарде квалитета, на којима генерално Метро као компанија инсистира и сматра да је то једини циљ ка оџивом, у било ком па и у ХоРеЦа сектору, прикаже како и на који начин је могуће унапредити пословања а затим и профитабилност. Овде говоримо о менаџменту отпадом и остацима хране у ресторанима, конкретним корацима које је могуће предузети у циљу побољшања профитабилности, новим производима који се јављају на тржишту, тачније представљењу производа, затим и о новим захтевима потрошача у овом сектору. Кроз практичан део трудимо се да визуелно приказемо све претходно речено, како то заиста изгледа у једном ресторану или објекту брзе хране.“
Данашња радионица била је седма у низу коју је тим професионалних шефова и стручњака Метро ХоРеЦа центра реализовао широм Србије. Трибини је до сада присуствовало више од стотину менаџера угоститељства, власника ресторана, кувара и осталих запослених у овом сектору.