У Суботици је одржан први Интернационални форум маркетинга за привреднике и предузетнике, а предавања су држали еминентни стручњаци из Мађарске и Србије, који су поделили своја искуства са учесницима.
Основни циљ Форума „Упдате yоур маркетинг“ је јачање мањих домаћих привредних субјеката, док је основна порука да маркетинг није „нужно зло“ и привилегија само великих компанија, већ најјачи адут мањим привредним субјетима. Према речима Јасминке Грунчић, пословног и НЛП тренера, у Србији не постоје скупови оријентисани ка унапређењу маркетинга за мала и средња преузећа, па је то и био основни мотив за организовање Форума.
Једна од предавачица, Тимеа Губаш, која је десет година провела као маркетинг менаџер у Мађарској, Словенији и Хрватској, каже да још увек влада погрешно уверење да је маркетинг само реклама за производ.
Аутор књиге „Библија маркетинга за мала и средња предузећа“ Габор Волф, каже да је непходно константно комуницирати са купцима како би се изградила лојалност, али и инвестирати у маркетинг.
Криста Јаната одржала је предавање на тему мушке и женске комуникације, односно како да се ослонимо на уверења и осећања и на тај начин лакше приђемо купцима.
Интернационални форум маркетинга за привреднике и предузетнике окупио је око 80 учесника.