Како дати полет свом послу? Како привући пажњу потенцијалних купаца односно које су те критичне тачке са којима се најлакше губи поверење клијената? —теме су  двосатне бесплатне едукације коју  данас у Привредној комори Србије – Регионалној привредној комори Севернобачког округа, одржала Јасминка Грунчић, пословни тренер.

Предавање намењено привредницима настало је на основу вишегодишњег искуства предавача у корпорацијским пословима са важним клијентима, малим и средњим предузећима и предузетницима. Едукација је спој искуства заједно са економском, класичном и савременон науком и пословном психологијом.

„Циљ едукације јесте да скренемо пажњу купаца на наше предузеће. Данас је понуда далеко већа од потражње и уопште није једноставно изазвати пажњу поготово ако узмемо у обзир многобројне могућности канала комуникације са купцима, почевши од медија, новина до интернета и стога је јако тешко доћи до могућности да нас купци запазе.“ образложила је Јасминка Грунчић, пословни тренер

Чила Мезеи дуги низ година сарађује са Јасминком и редован је учесник њених предавања и wорксхопова. Ова предузетница је захваљујући применом стеченог знања и савета почела да бележи боље резултате у раду сопственог предузећа, и на основу свог искуства препоручује и другима да одвоје своје време и науче нешто ново.

„Мени лично јако пуно значе Јасминкини часови, wорксхопови и већ шесту годину уз њих радим на личном развоју. Сматрам да ако се моја личност свакодневно развија, то може у великој мери да утиче на пословање моје фирме и комуникације са пословним партнерима и другима.“ објашњава Чила Мезеи, предузетница из Суботице

Критичне тачке у раду предузећа које доводе до губљења поверења клијената најчешће се односе на представљање конкурентне предности, начина рада запослених, неиспланиране продајне кампање и личног развоја лидера. С обзиром да је тема широка и превазилази двосатно предавање, свако од привредника ко је заинтересован за даљ у едукацију, то може учинити кроз wорксхоп радионице које на основу реалних примера формирају принципе пословања предузећа за које очекују да се на правилан начин имплементирају у пословању.