У Регионалној привредној комори, данас је презентован нови сет електронских услуга, које ће допринети ефикаснијој електронској размени информација, као и лакшем и бржем пословању привредника.



По успостављању јединственог коморског система, од 1. јануара наредне године, привредницима ће бити омогућено да потребну документацију по основу јавних овлашћења добију и у регионалним привредним коморама, што ће значајно олакшати процесе пословања и допринети смањењу трошкова  иако ће захтеви за издавање и даље имати своју цену.



Снежана Пешић, Центар за услуге и посредовање ПКС:  „Модернизујући коморски систем ми смо желели да се приближимо привредницима, истовремено да им оставимо довољно времена да се посвете својим дневним активностима и да без доласка у Београд у својој канцеларији могу да аплицирају за све услуге и издавање свих потврда, уверења, мишљења и сертификата која су им потребна како за пословање у земљи тако и за извоз робе.“



Нови информациони систем обухвата пет група услуга, у које спадају потврде, уверења и мишљења за пословање у Србији, увозно-извозна документација, Сертификат Еxцеллент СМЕ, комплетна царинска тарифа у електронској форми и приватно обезбеђење, до којих ће привредници из нашег града моћи да дођу једним „кликом“ у својој канцеларији а путем Регионалне привредне коморе Суботица.



Небојша Шево, РПК Суботица: „Мислим да ће овај систем умногоме олакшати привредницима, јер нема потребе да директно или путем Поште комуницирају са Београдом. Уверења која су до сада добијали тамо, моћи ће сада добијати овде.“



Трансформација коморског система почела је дигитализацијом услуга и увођењем интернет портала екетронског пословања још у септембру, о чему више података можете наћи на интернет страници услуге.пкс.рс.