Пројекат прекограничне сарадње Србије и Мађарске, Агроцрафт 2, окончан је завршном конференцијом , на којој су се могла чути искуства учесника. Циљ сарадње пољопривредника са обе стране границе био је формирање заједничког бренда домаћих производа „Јулишка“, а партнери на пројекту су били РУГ Лудашпуста из Хајдукова и Хомоккерт КФТ из Морахолома.

Произвођач паприке и парадајза, Габријела Грунчић, у пројекту је учествовала са својим производима — кечапом и паприком у меду. Истиче да је од ментора  много научила, првенствено о интернет продаји, захваљујући којој  може једноставније и брже да дође до купаца.

Један од сарадника на пројекту, инжењерка прехрамбене технологије, Ирма Рудић, учесницима је давала савете о процесу производње, као и о законодавном оквиру којег се морају придржавати како би изашли на тржиште.

У пројекат је било укључено 11 произвођача, осам из Србије и троје из Мађарске, који су заједно креирали 20 нових производа бренда „Јулишка“. Због законодавног оквира, већина производа се још увек  не може наћи у слободној продаји, већ је доступна само путем интернета. Нагласак је стављен на квалитет, јер људи углавном немају поверење у домаће производе, објашњава Чила Абрахам из Удружења „Лудашпуста“.

Пројекат Агроцрафт 2 започео је у марту прошле године, а реализован је средствима у износу од око  300.000 евра.