Магазин Дани

Друштво

Рурални туризам у Суботици пример добре праксе

Санела Симеуновић | 31. јул 2024. | 10:06 | Друштво

Рурални туризам у Суботици пример добре праксе

Министар туризма и омладине Хусеин Мемић и покрајински секретар за привреду и туризам др Ненад Иванишевић посетили су салаш „Звонко Богдан”, са циљем сагледавања туристичких потенцијала Суботице. Како су навели, Суботица као дестинација умногоме утиче на актуелно повећање броја туриста на територији АП Војводине.

Министарство туризма и омладине је ове године определило 150 милиона динара за подстицај руралном туризму путем Јавног позива, а на тај начин подржан је и салаш „Звонко Богдан”. На територији Војводине у текућој години има 86 новопријављених домаћинстава. Циљ је да се нова домаћинства подстакну да се региструју, али и да она која послују у сивој зони легализују свој бизнис, истакао је министар Мемић.

&мдасх; Мени је драго да од фебруара, када је расписан Јавни позив, па све до средине априла имамо 284 новоформирана сеоска газдинства. То је оно што смо хтели да постигнемо, да подстакнемо оне који желе да се баве овим. Искористио бих прилику и да позовем младе људе да почну да размишљају како да започну живот на селу, јер они који живе на селу са добром идејом а уз помоћ државе могу и да остану на селу и започну нови бизнис.

За првих пет месеци ове године забележен је пораст броја долазака туриста у Војводину за преко девет одсто, у односу на рекордну 2023. годину, истакао је покрајински секретар др Ненад Иванишевић.

&мдасх; То је резултат заједничке политике, континуираног рада на развоју туризма, развоју инфраструктуре, јер је то нешто што нас је умногоме приближило, подсетићу вас на значај пруге Београд – Нови Сад и колико очекујемо од завршетка пруге Београд – Суботица. Такође, заједничка улагања у Аква парк, који је овог лета допринео буму туризма на Палићу.

Салаши су један у низу туристичких објеката који остваривањем права на републичка и покрајинска средства, а унапређењем сопственог пословања, умногоме утичу на унапређење руралног, као и винског туризма у АП Војводини, истичу надлежни. Салаш „Звонко Богдан” одликује специфичан амбијент карактеристичан за ове крајеве, а осим домаћих, највише га посећују и туристи из региона.

&мдасх; Ово што видите овде је завршни производ, све ово повлачи ангажовање разних предузетника, пољопривреде, месне индустрије и осталог, све то упакујемо и стављамо на сто потрошачу. Највише гостију имамо из околних земаља, Словеније, Босне и Херцеговине, Црне Горе, Мађарске. Потрудили смо се да се повежемо с локалним сарадницима- каже Стефан Лаушев, менаджер Салаша „Звонко Богдан”.

Салаш „Звонко Богдан” налази се у насељу Шупљак и један је од препознатљивих симбола угоститељства у нашем граду.

Остале вести из ове категорије