Више од 700 грађана обратило се Заштитнику грађана због неисправних решења о накнади за одводњавање, и то за свега десет дана, колико је прошло откад су решења почела да пристижу на адресе Суботичана. Заштитник грађана поручује да још увек није касно да се поднесе приговор, и позива грађане да се обрате Канцеларији.

Два су проблема око накнада за одвоњавање: први је настао због неажурних података које је Пореска управа доставила Јавном предузећу „Воде Војводине“ у чију надлежност је прешла наплата ових накнада, објашњава Заштитник грађана.

Међутим, други је проблем знатно већи, а тиче се обавештења о претходном дугу, напомиње Маросиук. Ово обавештење, наводи,  не садржи податке ни од када је дуг, ни основ, камату, као ни како се дошло до износа који би требало да се плати. Због тога, апелује на грађане да дуг који стоји на обавештењу не плаћају и да поднесу приговор у Канцеларији, која је већ припремила текст.

Заштитник грађана поручује и да се леви део инструкције за плаћање, а који се односи на април-децембар 2018. године плати, и наглашава, да уколико су решења исправна, затезна камата се неће плаћати.