Након увођења ванредног стања, Градска управа је формирала посебан Позивни центар на који грађани старији од 65 година могу да се обрате за помоћ. Неким од старијих суграђана, којима је од среде забрањен излазак из кућа и станова, број 636-136 је једини начин да дођу до намирница и лекова. Наша екипа била је на лицу места и проверила како ова служба функционише.
На телефон у Позивном центру јављају се три службеника у преподневној смени и три у послеподневној, а само у току једног дана зазвони више од 200 пута.
Циљ увођења Позивног центра је да се првенствено помогне оним Суботичанима старијим од 65 година који на други начин не могу да прибаве лекове, храну, кућну хемију и све остало што им је потребно.
Волонтерима Црвеног крста који су свакодневно у приправности како би помогли старијима, на располагању је возни парк Градске управе, напомиње наша саговорница. По потреби се грађани упућују и на друге службе које могу да реше њихов проблем.
Радно време Позивног центра је сваког дана од 8 до 20 часова, а осим позивом на 636-136, грађани се за помоћ могу обратити и електронским путем на мејл цовид19@суботица.рс