„Суботичке пијаце“ од јуче имају и своју онлајн варијанту, па купци, осим за тезгом, омиљеног пијачног продавца могу да пронађу и у одељку „пијаца“ на сајту Суботица.цом. Тренутно се на овај начин може видети понуда 170 закупаца са четири пијаце — Млечне, Кванташа, Зеленца и Теслине, а како директор овог предузећа, Дејан Љубисављевић додаје, ту је сва роба са пијачног барометра.

Након што је Министарство пољопривреде отворило онлајн пијацу за целу Србију, родила се идеја да се нешто уради и за локалне закупце, како би се трговина наставила и у отежаним условима, наводи Љубисављевић. Он истиче и да је сва роба контролисана у складу са прописима, за разлику од оне на друштвеним мрежама која не подлеже никаквој контроли.

Медијска снага најпосећенијег суботичког сајта, са једне стране, и знање, логистика и искуство ЈКП „Суботичке пијаце“, са друге, били су најбоља препорука за улазак у партнерство на пројекту који за циљ има промоцију локалних произвођача и газдинстава који своју робу нуде на тезгама „Суботичких пијаца“, истиче Горан Тодоров, уредник портала Суботица.цом

Љубисављевић додаје и да сви излагачи „Wинтерфеста“, који је ове године због епидемиолошких мера отказан, могу да се нађу и на овој платформи, односно да сва заинтересована пољопривредна газдинства или правна лица могу да закупе онлајн тезгу.