С намером да поново оживи пијачне вашаре, АД „Тржница“ организовала је Јесењи вашар на простору ауто и сточне пијаце у Малом Бајмоку.

Један од излагача на Јесењем вашару био је и Чедомир Пађен, који своју понуду  редовно излаже на сличним манифестацијама. У производњи домаће хране, Чедомир види будућност, а сам нуди око 50 производа, и то аутентичних, традиционалних, справљених онако како се то некад радило – ручно, без помоћи машина.

„На пример, уколико правимо пекмез од кајсије, искључиво стављамо воће кајсије, не као у индустрији 70 – 80 одсто, а подлога јабука или бундева. Ми искључиво ставимо кајсију и отприлике пет сати мешамо. Дакле, ту треба и снаге и знања, а готов производ 40, 50 добијемо тек након толико сати мешања. Производ мора бити одређене густине, квалита и боје,“ објашњава овај произвођач.

У Суботици се пијачни вашари не организују више од десет година. Управо је намера АД „Тржнице“ да организовањем Јесењег вашара врати традицију организовања оваквих манифестација на простору ауто и сточне пијаце у Малом Бајмоку.

„Циљ ове манифестације је да врати традицију окупљања пољопривредних произвођача, трговаца, занатлија и угоститеља на овом простору, као и да АД Тржница стане у ред најуспешнијих организатора оваквих манифестација у Србији,“ иситиче Гордана Богдановић, маркетинг менаџер АД „Тржница“.

Иако пијаце и вашари имају озбиљну конкуренцију у маркетима и продавницама, више од 50 одсто купаца сматра да пијаце имају предности – само се  тамо директно срећу са произвођачима, где имају прилику да разговарају о квалитету, свежини и цени производа, наводи наша саговорница.