Након што су пијаце затворене 22. марта две Суботичанке су дошле су на идеју да трговину преселе на фејсбук, коју су истог дана и покренуле. Како објашњавају администраторке ове групе, Сабина и Злата, жеља им је била да помогну продавцима да пласирају робу и остваре приход, као и да Суботичани не морају да одлазе у маркете. За куповину је потребно свега неколико минута, роба стиже на кућну адресу, а главни услов за све је – ношење заштите.
Сабина и Злата су се обратиле и ЈКП „Суботичке пијаце“, које је подржало њихову иницијативу, будући да су се, како каже директор овог предузећа, Дејан Љубисављевић, продавци нашли у веома тешком положају и ово је добар начин да се ситуација на неки начин премости.
За нешто више од три недеље, ФБ пијаца је заживела и данас броји више од 20.000 чланова, од чега је више од 400 продаваца. Највише се траже намирнице потребне за ускршњу трпезу, наводе администаторке, и појашњава да је група и информативног карактера, што значи да чланови на постављено питање могу да одговарају, дају бројеве телефона, као и где се шта може пронаћи.