Реновиране просторије суботичке филијале компаније ДДОР, јуче су свечано отворене. Том приликом је промовисан и нов визуелни идентитет ове осигуравајуће куће, који се примењује од јуна текуће  године.

Суботичка филијала ДДОР-а постоји у континуитету од 1949. године. Данас, на пословном подручју са 200.000 становника, на годишњем нивоу има 42.000 полиса, са премијом од 630 милиона динара. Захваљујући овим завидним резултатима, једна је од првих филијала која је добила ново рухо, прилагођено раду са физичким и правним лицима, односно малим и средњим предузећима, јер је дугорочна пословна политика  компаније оријентисана ка овим групама  осигураника.

Породица нашег суграђанина, прослављеног одбојкаша, бившег репрезентативца Ђуле Мештера, више од 20 година је клијент ДДОР-а.

ДДОР је од 2012. године део Унипол групе, сада јединог власника ове осигуравајуће куће. Унипол група је један од лидера осигурања у Европи, са укупном премијом од преко 16 милијарди евра и преко 15 милиона клијената.

Што се визуелног идентитета тиче, редизајниран је заштитни знак, у складу са модерним трендовима комуникације са јавношћу, али је сачувана графичка историја ДДОР-а, његова традиција, поверење грађана и све оно по чему је ова осигуравајућа кућа постала препознатљив, јединствен бренд.