Политехничка школа, једна је од 15 образовних установа у Србији, која је реализовала пројекат Министарства просвете, науке и технолошког развоја под називом „Сарадњом до знања“, а који је имао за циљ унапређење наставничке праксе и подстицања мотивације са обе стране катедре.
Недеља сарадничке наставе у оквиру пројекта „Унапређење квалитета наставе – развој кључних компетенција кроз мултидисциплинарни приступ – сарадњом до знања“, у Политехничкој школи одржана је од 28. новембра до 2. децембра, како би се унапредила наставна пракса и подстакло учење кроз интергацију садржаја из различитих предмета, са великим акцентом на унапређење постигнућа ученика. Пројектом, који су водиле наставнице Светлана Бељански и Наталија Трбовић Тољагић, били су обухваћени ђаци из сва четири разреда и свих подручја рада.
Исо Планић, директор Политехничке школе: „Кроз Недељу сарадничке наставе, на један другачији другачији начин 33 професора Политехничке школе је на 38 часова обрадило 9 тема са својим ђацима. Могли бисмо рећи да се настава може реализовати и на нестандардизовани начин, дакле, не мора да се на једном часу у оквиру једног предмета, једно одељење бавити одређеном темом која је уско везана за одређену струку. Интердисциплинарни начин обраде, проблемски приступ, подразумева да се бавимо једном темом коју обрађује више наставника из различитих дисциплина. Ми смо, поред осталих, на такав начин обрадили и тему Хамлета, а коју су обрађизали професори књижевности, филозофије, уметности и професори стручних предмета као што је Графичарство, као наши и ђаци.“
По речима директора Политехничке школе, Исе Планића, реакције ученика и наставника су веома позитивне. Нови приступ показао је да деца као и њихови наставници имају потенцијала, само је потребна мотивација.
Исо Планић, директор Политехничке школе: „Када се овакви пројекти спроведу, онда се види да ми имамо потенцијала. Наши ђаци и професори би желели да њихов дан изгледа смислено, корисно, да учионицу претворимо у место у којем се заиста нешто учи. Не да се у учионици ради, па онда учимо код куће, него да се и у учионици нешто корисно научи и да из школе изађемо задовољни са осмехом на лицу јер знамо да свој дан нисмо улудо потрошили. То је смисао рада у просвети и то би желели да постигнемо у Политехничкој школи, оваквим пројектима и свим променама које се покушавају спровести кроз деловање Министарство просвете.“
Да би се иновирала настава у школама на начин који је представљен пројектом, потребно је испунити још много предуслова у душтву, каже Планић и додаје да ће ђаци Политехничке школе до краја школске године још који пут имати прилику да учествују у у оваквој настави.