„Инфраструктура железнице Србије“ отпочела је реконструкцију регионалне, једноколосечне, неелектрифициране пруге Суботица – Сента, у дужини од 38,5 километара, објављено је насајту овог предузећа. Пруга Суботица – Сента изграђена је 1889. године, а последњи пут ремонтована је двадесетих година прошлог века. Ако се има у виду да су ремонти неопходни на сваких 20-25 година, то значи да је ова пруга четири пута наџивела свој функционални век. Због тога је данас стање железничке инфраструктуре на овој прузи веома лоше, а брзина возова је свега 10-30 километара на сат, а носивост пруге је само 16 тона по осовини. Пруга ће бити реконструисана половним материјалом придобијеним са магистралних пруга, а радовима је, поред осталог, предвиђена комплетна замена шина, прагова и туцаника на овој деоници. По завршетку радова, брзина возова биће повећана на 80 км/сат, а носивост пруге на 22,5 тона по осовини. Процењена вредност радова износи око две и по милијарде динара, а планирано је да буду завршени до краја 2019. године. Реконструисана пруга Суботица – Сента биће најјефтинији и најефикаснији вид робног транспорта на овој релацији, а повећање носивости пруге омогућиће да њоме саобраћају дуже и теже железничке композиције. Истовремено, реконструкција ове пруге омогућиће и лакше одвијање теретног железничког саобраћаја током изградње пруге за велике брзине између Новог Сада и Суботице.
Почела реконструкција пруге Суботица–Сента
