У циљу јачања капацитета фармера, али и промоције органиских производа, у продавници „БиоПијаца“ одржан је први Органски Инфо – дан у организацији Удружења ТЕРРА’С.  Била је то прилика за потрошаче  да се упознају са знаком сертификованог органског производа и да дегустирају органске производе, а за фармере и дистрибутере да се представе.  

Суботичани које смо затекли у куповини органских намирница, кажу, труде се да се хране што здравије, међутим, имају проблема у проналажењу и препознавању шта је то органско, а шта није. Додају и да је цена ових производа често висока за њихов џеп.

Због професионалног бављења спортом, и кошаркашици Спартака, Слађани Радуловић, нарочито је важна квалитетна исхрана. За њу је каже, поверење између купца и продавца кључно при куповини органске хране.

Да је у  промоцији органске хране важан однос између купца и продавца потврђује и власник „БиоПијаце“, Срђан Радуловић.

Ипак, додаје, у том односу не треба заборавити ни саме произвођаче, који снабдевају продавнице. Један од  њих је  Арпад Чикош из Тотовог села, који узгаја искључиво органско поврће и житарице.

Током неколико деценија развоја органске производње дошло се до тога да је не само у свету, већ и у Србији понуда и потражња јако добра и да се тржиште полако буди, каже Сњежана Митровић из Удружења ТЕРРА’С. Међутим, како појашњава Митровић, примећено је да се потрошачи не сналазе најбоље у препознавању ораганских производа, па је едукација веома важна.

Органски Инфо – дани организоваће се и по другим градовима у Војводини, а у оквиру пројекта „Органски мост“ кроз прекограничну ИПА сарадњу Србија – Хрватска. Са српске стране учествују Удружење ТЕРРА’С из Суботице и Центар за органску производњу Селенча, а са хрватске Град Валпово и Тера Технополис из Осијека.