У циљу јачања капацитета фармера, али и промоције органиских производа, у продавници „БиоПијаца“ одржан је први Органски Инфо – дан у организацији Удружења ТЕРРА’С. Била је то прилика за потрошаче да се упознају са знаком сертификованог органског производа и да дегустирају органске производе, а за фармере и дистрибутере да се представе.
Суботичани које смо затекли у куповини органских намирница, кажу, труде се да се хране што здравије, међутим, имају проблема у проналажењу и препознавању шта је то органско, а шта није. Додају и да је цена ових производа често висока за њихов џеп.
Због професионалног бављења спортом, и кошаркашици Спартака, Слађани Радуловић, нарочито је важна квалитетна исхрана. За њу је каже, поверење између купца и продавца кључно при куповини органске хране.
Да је у промоцији органске хране важан однос између купца и продавца потврђује и власник „БиоПијаце“, Срђан Радуловић.
Ипак, додаје, у том односу не треба заборавити ни саме произвођаче, који снабдевају продавнице. Један од њих је Арпад Чикош из Тотовог села, који узгаја искључиво органско поврће и житарице.
Током неколико деценија развоја органске производње дошло се до тога да је не само у свету, већ и у Србији понуда и потражња јако добра и да се тржиште полако буди, каже Сњежана Митровић из Удружења ТЕРРА’С. Међутим, како појашњава Митровић, примећено је да се потрошачи не сналазе најбоље у препознавању ораганских производа, па је едукација веома важна.
Органски Инфо – дани организоваће се и по другим градовима у Војводини, а у оквиру пројекта „Органски мост“ кроз прекограничну ИПА сарадњу Србија – Хрватска. Са српске стране учествују Удружење ТЕРРА’С из Суботице и Центар за органску производњу Селенча, а са хрватске Град Валпово и Тера Технополис из Осијека.