Суботичани више неће морати да стоје у редовима и иду од шалтера до шалтера како би извадили неки документ или уписали дете у вртић или школу. У услужном центру отворен је шалтер за подршку грађанима у отварању налога на порталу еУправа на који се долази само једном – након тога постају е-грађани и добијају све услуге електронски – од решења за порез, термина за пасош или личну карту па све до извода из матичне књиге рођених или уверења о држављанству.

Како је истакао директор Канцеларије за информационе технологије и електронску управу, Михаило Јовановић, на овај начин се трансформише јавна управа у сервис грађана чиме се штеди и време и новац.

Извршна директорка НАЛЕДА-а, Виолета Јовановић, изразила је задовољство што се у Суботици лансира нова генерација дигиталних услуга за грађане и привреду који ће на једном месту добити подршку да постану корисници еУправе.

Градоначелник Суботице Стеван Бакић истакао је да је ово велики дан за Суботицу јер је друга у Србији отворила овакав шалтер.

Више од милион грађана већ има налоге на порталу еУправе, а процена је да је Србија од 2017. Године захваљујући дигитализацији уштедела 900.000 тона папира и сачувала 18.000 стабала.