Уговор о модернизацији и реконструкцији деонице брзе пруге Београд-Будимпешта, од Суботице до Новог Сада, потписан је данас у Пекингу. Пројекат изградње пруге за велике брзине између Новог Сада и Суботице, обухвата трасу двоколосечне пруге и станице са објектима на прузи, реконструкцију и модернизацију железничких чворова Нови Сад, Врбас и Суботица, денивелацију укрштања пруге са друмским и пешачко-бициклистичким стазама, као и уградњу електротехничке инфраструктуре која омогућава безбедно одвијање саобраћаја пројектованим брзинама и увођење европског система управљања железничким саобраћајем. Биће изграђено укупно 49 подвожњака, надвожњака и сличних објеката. Пројектом је предвиђена реконструкција девет железничких станица, (Нови Сад, Сајлово, Кисач, Степановићево, Змајево, Бачка Топола, Жедник, Наумовићево и Суботица), као и три нове станице са станичним капацитетима ( Руменка, Врбас и Ловћенац). У Врбасу ће бити изграђен и вијадукт дужине 1,6 километра. Радови би требало да почну крајем године, а рок за извођење је 33 месеца. Пруга Нови Сад – Суботица дуга је 108,2 километра и трећа је деоница пруге за велике брзине кроз нашу земљу.
Крајем године почиње изградња брзе пруге од Суботице до Новог Сада
