Увођење ванредног стања затворило је и факултете, а настава се преселила у свет интернета. Како је ова ситуација утицала на студирање, како су се факултети прилагодили, а колико су студенти задовољни новим начином организације предавања, биле су теме истраживања које је компанија Инфостуд спровела крајем априла. Резултати су показали да 70 одсто студената сматра да су промене лоше утицале на стицање знања.
Студенткиња друге године журналистике на Филозофском факултету у Новом Саду, Суботичанка Тијана Цвијановић, током протекла два месеца имала је позитивно искуство. Истиче да су обавезе и задаци које су она и њене колеге имали били доста олакшани, а да су професори били доступни. Ипак, Тијана додаје да ће се права слика видети тек када почне испитни рок.
Током недељу дана колико је трајало истраживање сајта НајСтудент, анкету је попунило 1447 академаца.
Резултати који су добијени овим путем показали су да студенти нису претерано задовољни мерама које су факултети спровели, а које су на скали од један до пет оценили са просечних 3,19. Навели су да је половина професора послала презентације за предавања, а да је сваки трећи предавање држао онлајн.
Предлози које су студенти дали односе се на стандардизацију предавања на даљину и увођење онлајн колоквијума. Како априлски испитни рок није одржан у предвиђеном периоду, већина сматра да ће се то негативно одразити на упис наредне године, док се две трећине студената завршне године и апсолвената прибојава да неће дипломирати на време.