Научни скуп под називом „Менаџмент и маркетинг – трендови и утицаји на ефикасност тржишта Републике Србије“ одржан је у Великој већници Градске куће.

 

Према речима декана Економског факултета у Суботици, проф. др Александра Грубора, циљ научног скупа јесте да се анализирају савремени трендови и утицаји маркетинга и менаџмента на један од горућих проблема наше привреде – а то је достизање вишег нивоа ефикасности.

Сарадња Економског факултета у Суботици и Економског факултета у Београду траје дуго, а највише сарађују управо у две области које су и биле теме данашњег скупа – маркетинга и менаџмента, објашњава др Небојша Јањићијевић, професор на Економском факултету у Београду.

Научни скуп организовао је Економски факултет у Суботици у сарадњи са Научним друштвом економиста Србије и Економским факултетом у Београду.