Економски факултет у Суботици изабрао је најбоље идеје на недавно завршеном конкурсу за осмишљавање слогана за промотивне кампање, а неки од награђених слогана гласе: „Уложи знање, заради успех“, „Знањем у будућност“, „Отвори врата будућности“.

Под слоганом „Успеху се учи“, Економски факултет је уписао овогодишњу генерацију бруцоша, а неко од идејних решења за промотивну кампању за следећу годину дали су управо студенти прве године. Једна од награђених је Нађа Станишић из Суботице, бруцошкиња са смера пословна информатика, које је понудила слоган – „Уложи знање, заради успех“.

Награђена је и њена колегиница са смера пословна информатике, Маријана Бабић из Куле.

Прилику да искаже креативност је видео и Суботичанин Вељко Јоксовић, који је уписао софтверско инжињерство на Факултету техничких наука, а његов слоган „Отвори врата будућности“, такође је награђен.

Конкурс је део промотивних активности за упис на Економски факултет, био је отворен почетком године и на њему су могли да учествују сви ученици завршних разреда средње школа. Од пристиглих 100 слогана, руководство је одабрало пет најбољих, који су и награђени, појашњава декан проф. др Небојша Гвозденовић.

Награђене су и идеје Светлане Мршић и Јелене Мудрић, које ће економију студирати у Новом Саду.