О разликама између дигиталне и пословне стратегије, као и дигитализацији електронских сервиса, било је речи на данашњем, 22. Интернационаном научном симпозијуму „Стратегијски менаџмент и системи подршке одлучивању у стратегијском менаџменту“, који је организовао Економски факултет.

 „Дигитална еволуција: Прилагођавање пословања дигиталном времену“ – тема је овогодишњег симпозијума. Идеја је настала прошле године, када је Европска комисија објавила свој концепт стандарда дигитализације. Он укључује шест елемената компетенција, где свака особа, која се бави пословањем, мора укључити и дигитализацију.

Тема дигитализације изузетно је актуелна, јер дигитална економија унапређује конкурентност предузећа, а тиме и наше земље, што је вишедеценијски проблем Србије. Решење је, великим делом, у информационо-комуникационим технологијама, истакла је Ивана Домазет са Института економских наука у Београду.

Научни скуп је организован у склопу обележавања 57 година постојања и рада Економског факултета, који се бави и научно-истраживачким радом.

Овогодишњи Међународни научни симпозијум окупио је око 70 учесника из Србије, Русије, Словачке, Мађарске, Хрватске, Босне и Херцеговине и Македоније.