„Значај пројектног финансирања медија“, тема је семинара одржаног протеклог викенда на Палићу, који је за своје чланове организовало Удружење електронских медија ЦомНет. Учесници семинара су кроз теоријски и практични део, као и примере из праксе стекли неопходна знања и вештине потребне за самостално писање  пројеката за конкурсе суфинансирања медијских пројеката.

Како правилно попунити документацију или како исправно назначити све ставке у буџету, неке су од главних недоумица код писања пројеката. Комисија приликом оцењивања своје мишљење креира већ на основу описа пројекта и његовог буџетирања, па су ове ставке током претходних година биле најчешће непрелазне препреке. Стога су предавачи на семинару кроз примере одобрених и неодобрених пројеката пренели своја искуства и знања учесницима, како да правилно попуне најбитније сегменте, кључне за позитиван одговор. Циљ семинара је да наредне године сви учесници–чланови Удружења ЦомНет обезбеде средства кроз пројектно суфинансирање за боље информисање јавности, нарочито у локалним оквирима.

„Сусретали смо се током минулих година са доста непознаница, ми као медијски радници са једне стране али и људи који су у комисија и општинским службама, око начина правилног попуњавања пројектне документације, израде буџета, односно приступа самом проблему. Једно од решења за проблеме су управо овакве едукације, на којима су представници медијских кућа били у прилици да се упознају са суштином и сврхом самог пројектног финансирања, начином приступа самом пројекту, попуњавањем пројектне документације и са друге стране и људи који се баве радом у комисијама да знају шта су правила и законске норме по којима се одређују критеријуми за бодовање пројеката.“ рекао је Владимир Јовановић, Удружење електронских медија ЦомНет

Семинар је уједно био увод у скупштину Удружења ЦомНет, на којој су разматране битне теме које се односе на рад Удружења у наредном периоду. ЦомНет се са простора Војводине полако шири на читаву Србију, а план је да се заједнички телевизијски програм у будућности реализује подељен у три региона наше земље – север, центар и југ. Жеља је да се на тај начин омогући мањим срединама појављивање на медијском небу Србије, где ће имати прилику да представе своје приче, потенцијале и јединственост.