У оквиру кампање „Реците НЕ пластичној кеси и нешто лепо ће да се деси“ коју је компанија Универеxпорт реализовала заједно са својим потрошачима, прикупљен је износ од четири милиона динара за децу оболелу од рака. Од 26. јула до 26. августа, за сваки рачун који није имао пластичну кесу,  Универеxпорт је донирао два динара. За месец дана трајања кампање 1.960.086 рачуна није имало пластичну кесу, а компанија Универеxпорт је на име овог заједничког подухвата значајног како за заштиту животне средине, тако и у смислу свести потрошача који су у невероватном броју  препознали хуманост ове идеје, донирала четири милиона динара НУРДОР-у, Националном удружењу за децу оболелу од рака. Средства су намењена за Одељење хемато-онкологије Института за здравствену заштиту деце и омладине Војводине у Новом Саду, односно за Дечију болницу. Подаци да је Србија прва у Европи по броју деце оболеле од рака, те да сваког дана једно дете у Србији оболи од рака, а сваке недеље једно дете умре од те болести, и више су него довољан мотив да се компанија Универеxпорт упусти у овако велик и хуман подухват. Истовремено, брига за здравље јесте и брига за планету Земљу. Смањење употребе пластичних кеса је неопходност, а подаци да потрошачи у Србији имају све већу свест у вези са бригом о средини у којој живе ( током кампање је у сваком објекту, сваког дана, тек сваки трећи купац купио пластичне кесе, а изражено у процентима  потрошња пластичних кеса смањена је за чак  68 одсто),  добар су подстрек за размишљање о увођењу сличних активности и у будућности, истиче се у саопштењу компаније Универеxпорт.