Атарски пут који повезује Љутово и Малу Босну добио је центну стабилизацију пре четири године. Међутим, проблеми мештана почели су убрзо након што је она пропала, а како је реч управо о цементној стабилизацији, пут више нису могли сами да изравнају машинама, што су радили раније. Сада кажу туда једва пролазе како аутомобилима тако и пољопривредном механизацијом и апелују на надлежне да им поспу слој туцаника.
Најмање једном дневно Марко Сукновић овуда „протера“ свој „тамић“. Како каже, пут је био добар можда годину дана, након чега се вожња свела на заобилажење рупа. И уништавање возила.
До њиве сваког дана трактором иде и Љутовчанин Марко Мачковић. Како каже, осим паора, овуда дневно прође најмање 30 до 50 аутомобила, јер је атарски пут пречица до Мале Босне, самим тим и до града, Таванкута, па чак и Новог Жедника.
Како прича један од мештана, Данијел Милер, проблем је настао 2019. године када је локална самоуправа одлучила да инвестира у атарске путеве и одлучила се за методу цементне стабилизације, која је, како се показало, издржала једну сезону. Пре тога, пољопривредници су сами, сваког пролећа, пут уређивали и равнали машинама.
Данијел је предлагао надлежнима, како каже, више пута, да се пут поспе туцаником, а у некој перспективи можда и да добије и асфалт, будући да га користе мештани околних села, нарочито они који раде у привредној зони, до које на пример када се иде из Таванкута буде 9 километара краће.
А док чекају решење за ударне рупе, мештани Љутова и околних села возе десет на сат, а како би заобишли ударне рупе многи не хају и улазе у усеве, па онима који уз пут имају њиву, праве штету.