Око петнаестак путничких возова стиже дневно на суботичку Железничку станицу, а ни у тим возовима нема пуно путника. Иако су возови тачни, сама вожња траје дуго, па многи радије бирају путовање аутобусом. Надлежни очекују да ће се изградњом нове пруге између Суботице и Сегедина, па затим са завршетком брзе пруге Београд-Будимпешта, и број путника повећати.

Наша екипа је желела да анкетира путнике на Железничкој станици, међутим, чекаонице су биле пусте – а ни на перонима није било никог. Душко Иванић, таксиста коме је стајалиште испред главног улаза на станицу каже да је то сасвим уобичајена слика у последњих неколико месеци, па чак и година.

Поред старих линија, према Новом Саду преко Сомбора, и према Кикинди преко Сенте, новитет је воз за Зрењанин, који саобраћа једном дневно, са тим да не улази на станицу у Кикинди, већ постоји организован превоз од станице Милошево до поменутог града. Ту је и воз до Келебије, одакле се са преседањем може наставити пут до Будимпеште.

Надлежни се надају да ће изградња пруге до Сегедина, па и брзе пруге до Будимпеште, временом вратити и путнике, који су се одвикли од путовања возом.

Изградња пруге до Сегедина очекује се до краја ове године, а када ће бити завршена брза пруга до главног града Мађарске, засад није познато.