Реагујући на писања на појединим порталима, као и на иступе опозиције у којима се прозива Јавно предузеће „Суботица-транс“ да је вишеструко преплатило стартер, као и на то да се спрема приватизација јавног превозника, градоначелник Суботице Стеван Бакић демантовао је наводе које су ових дана узбуркале суботичку јавност. Он је навео да је уређај донација, и још једном поновио информацију коју је наша медијска кућа добила пре неколико дана, а то је да се чека студија након које ће се одлучити да ли се иде у јавно приватно партнество, што како је поручио, није исто што и приватизација.
„Суботица-транс“ не престаје да тресе Суботицу: најпре се појавила вест да се спрема јавно приватно партнерство, а потом је осванула и фактура из које се види да је стартер за аутобусе плаћен више од милион динара. Градоначелник Бакић је навео да је све транспарентно, а да је конкретан стартер ово предузеће добило од Дунав осигурања у знак дугогодишње сарадње.
Осврнуо се градоначелник и на то што поједини опозициони политилчари узнемиравају јавност наводећи да се спрема приватизација. Он је још једном истакао да тако нешто нико никада није помињао и да је јавно приватно партнерство потпуно другачије решење, као и да он никада није рекао да је „Суботица-транс“ стабилно предузеће већ једино које послује с губитком, те да су се целе прошле године бавили проблемима, будући да су субвенције прошле године износиле више од 274 милиона динара.
Бакић је подсетио да се чека студија коју је Град крајем године наручио од Саобраћајног факултета у Београду и која ће одлучити даљу судбину предузећа, на шта се надовезао директор суботичког превозника Дејан Љубисављевић који је навео да је након косултација са надлежним министарством, као и искустава других 40 градова које су примениле модел јавног приватног партнерства, био слободан да упути иницијативу градоначелнику, а све како би грађани добили квалитенију и јефтинију услугу.
Директор „Суботица-транса“ је навео и да су најпре корона која је смањила број путника за 20 посто, затим енергетска криза довели до системских поремећаја и изразио наду да ће студија показати да треба да се одвоји градски од међумесног превоза, који како је истакао, прави губитке.
Он је подсетио и да поступак о промени модела пословања покреће Влада Србије, а не Град и додао да нико од запослених у том случају неће завршити на улици, већ ће се донети социјални програм за евентуални вишак радника.