Са саобраћајном студијом коју је „Суботица-транс“ добио прошле године, у 2024. години ово јавно комунално предузеће може планирати неке конкретне промене. Најважнији циљ је куповина нових аутобуса, али у плану је и неколико новитета на линијама градског, приградског, али и међународног саобраћаја.

Обнављање возног парка је свакако на првом месту у блиској будућности овог предузећа, а како директор Дејан Љубисављевић објашњава, мора доћи и до неких озбиљних промена на неким, до сада „популарним“ линијама. Један од тих линија ће свакако бити Суботица-Сегедин, где је – након поновног успостављања железничког саобраћаја – „Суботица-транс“ изгубио озбиљан број путника.

- То је та пруга која је тренутно велика конкуренција „Суботица-трансу“, и у принципу ми смо имали једну линију која је је била повезница Суботице и Сегедина, међутим сада, отварањем железничког превоза и убрзавањем прекограничне сарадње, односно од када више нема задржавања, када знате да су то интегрисани гранични прелази, аутобуски превоз постаје мање конкурентан, и то је нешто што се одражава на наш приход и наше путнике.

Како директор истиче, број путника на тој линији се сваки дан прати и анализира, и због великог пада, велика је вероватноћа да ће се линија Суботица-Сегедин ускоро и укинути. Оно што је добра вест свима који воле да обилазе европске градове јесте да „Суботица-транс“ и ове године организује неколико занимљивих путовања.

- Туристичка организација и наша Туристичка агенција заиста раде на промоцији града, и где ми организујемо те неке путеве за наше суграђане. Знате да радимо Праг, Братислава, Беч, Будимпешта, Сарајево, Требиње, бање по Србији, као и друге обиласке, и то је нешто што ће бити стандардна варијанта, а тренутно ћемо ту сезону отворити са једном Барселоном, врло брзо, и позивам наше суграђане да путују са нама и да заједно уживамо – позива директор.

Што се тиче локалних аутобуских линија, раније поменута саобраћајна студија је уважила и неке кључне измене у самом граду, почев од Индустријске зоне, па се очекује и увођење нових линија, а самим тим и повећање броја путника у градским и приградским аутобусима.