Магазин Дани

Здравство

Летња исхрана - лагани оброци од свежих намирница

Александра Орлић | 17. јул 2019. | 14:03 | Здравство

Летња исхрана - лагани оброци од свежих намирница

Прилагођена исхрана током летњег периода, може умногоме да олакšа подноšење тропских врућина. Енергију и снагу, по савету стручњака, најбоље ћемо сачувати употребом напитака, као и уноšењем сировог воћа и поврћа.

Лето је право време да прву јутарњу кафу замените šољицом зеленог чаја, који је већи извор кофеина, доприноси бољој концентрацији, садржи антиоксидансе, а у комбинацији са каšичицом меда он постаје права „бомба“ за подизање имунитета. Иако врло богат благотворним састојцима, „зелени“ напитак није довољан да бисмо дан започели са максималном енергијом. Стручњаци саветују, да се доручак не сме изоставити, као ни ручак ни вечера, који требају да буду лагани и здрави.

Обилно воће и поврће у летњем периоду, могу бити право освежење за организам јер садрже много воде, нарочито оно киселкасто попут виšања, боровница и малина. Када говоримо о употреби поврћа, у току дана би бар трећина требала да буде у свежем облику, јер даје снагу и енергију, а уз туњевину или млади посни сир чине незаменљив „летњи“ оброк.

Поред освежења, конзумирање оваквог јеловника има много бенефита за наš организам.

Када су у питању напици, велику улогу у рехидратацији имају воћни компоти без додатака заслађивача, као и млечни производи са мањим процентом млечне масти, који садрже пробиотске културе.

Уколико услед високих температура, немате жељу за храном, уноšење течности никако не сме да изостане, те се тако саветује да са собом увек понесете флаšицу воде, чуване на собној температури.

Остале вести из ове категорије