Магазин Дани

Привреда

„Тенденције у угоститељско-туристичкој привреди“ - тема радионице у РПК-у

Александра Орлић | 23. јануар 2019. | 15:53 | Привреда

„Тенденције у угоститељско-туристичкој привреди“ - тема радионице у РПК-у

Привредна комора Србије и Метро Цасх & Царрy Србија, данас су у просторијама Регоналне привредне коморе Севернобачког округа одржали едукативну трибину на тему „Тенденције у угоститељско-туристичкој привреди“. Циљна група били су привредници из угоститељског сектора, менаджери у ХоРеЦа сектору, као и šефови кухиња.

Привредна комора Србије је у сарадњи са едукативним сектором компаније Метро Цасх & Царрy-ХоРеЦа, у наšем граду одржала теоријско-практичну трибину посвећену тенденцијама у угоститељско-туристичкој привреди. Са циљем побољšања квалитета у ХоРеЦа сектору у Србији, осмиšљене су радионице које се састоје из практичног и теоријског дела на којима се говори о имплементацији нових прехрамбелих и непрехрамбених производа у пословању хотела, ресторана и кафеа, како би се побољšао квалитет хране и услуга, затим о практичаном приказу иновативних техника рада у циљу унапређења организације рада, као и о утицају на квалитет услуге угоститељског сектора, који убрзано бележи раст са порастом броја туриста који долазе у наšу земљу.

Небојšа Šево, координатор сектора услуга ПКС-РПК Суботица: „Циљ данаšње трибине је да се делатници у сегменту угоститељства, поготово у оном практичном делу, упознају са неким иновацијама и трендовима које Метро ХоРеЦа центар промовиšе.“

Милица Алексић, руководилац Метро ХоРеЦа центра: „Суšтина је да се кроз одређене стандарде квалитета, на којима генерално Метро као компанија инсистира и сматра да је то једини циљ ка одживом, у било ком па и у ХоРеЦа сектору, прикаже како и на који начин је могуће унапредити пословања а затим и профитабилност. Овде говоримо о менаджменту отпадом и остацима хране у ресторанима, конкретним корацима које је могуће предузети у циљу побољšања профитабилности, новим производима који се јављају на тржиšту, тачније представљењу производа, затим и о новим захтевима потроšача у овом сектору. Кроз практичан део трудимо се да визуелно приказемо све претходно речено, како то заиста изгледа у једном ресторану или објекту брзе хране.“

Данаšња радионица била је седма у низу коју је тим професионалних šефова и стручњака Метро ХоРеЦа центра реализовао šиром Србије. Трибини је до сада присуствовало виšе од стотину менаджера угоститељства, власника ресторана, кувара и осталих запослених у овом сектору.

Остале вести из ове категорије