Магазин Дани

Друштво

Гужвама на излазној рампи паркинга ближи се крај

Бојан Николић | 15. април 2018. | 12:09 | Друштво

Гужвама на излазној рампи паркинга ближи се крај

Становници зграда које окружују паркинг Отвореног универзитета, запослени, таксисти и доставна возила све чеšће се суочавају са гужвом на излазној рампи паркинга, због чега су приморани да стоје у дугачком реду. Њиховим мукама полако се ближи крај, јер према најавама из ЈКП „Паркинг“, у наредним месецима очекује се реšење овог проблема.  

Празнични дани, саобраћајни šпиц и бројне манифестације у центру града узрокују стварање „чепа“ на излазној рампи, а последице гужве најчеšће осећају станари околних зграда и запослени у Еко таксију, који су приморани да у реду чекају и до 20 минута. Божидар Дрча годинама указује на проблем који њему и његовим колегама ствара непријатне ситуације са муšтеријама.

„Једноставно не можемо ни да макнемо са паркинга када се створи колона. Путници се доста буне и не можемо да обављамо наš посао како треба. Најбоља могућност јесте да се уведе једна брза рампа са електронском наплатом као на аеродромима, где нема задржавања и то би пуно значило и за нас и за станаре. Ја сам имао један случај где сам са жену са дететом требао да одвезем до болнице али нисам могао да изађем са паркинга.“ рекао је Божидар Дрча, таксиста Еко таксија

Руководство ЈКП „Паркинг“ има увид у све пријаве у вези са гужвом на излазној рампи паркинга код Отвореног универзитета и најављују да ће се све реšити у наредном периоду. Идеја је да се поставе две рампе од којих ће једна бити намењена сталним корисницима паркинга са применом система картице за брз пролазак.

„Доšли смо до реšења који ће се реализовати за пар месеца. Направићемо дуплу рампу. Једна ће бити електронска, а друга ће бити за ручну наплату. Ми схватамо да имамо проблем са станарима који плаћају месечну претплатну карту као и са запосленима који плаћају исту карту и имамо и таксисте и хотел тако да је паркинг заиста специфичан. Šто се наплате тиче, она ће се врšити по принципу аутопута дакле брзи пролазак са семафором и камерама које ће препознавати возила у претплатном систему. Та возила ће ићи на једну траку док ће се друга возила преусмерити у траку за ручну наплату.“ објаšњава Милорад Слијепчевић, директор ЈКП „Паркинг“ Суботица

У протеклих пет година, према подацима којима ЈКП „Паркинг“ располаже, број аутомобила у наšем града повећао се између 35 и 45 одсто, šто је један од узрока стварања гужви на паркингу. У овом тренутку разматра се проšирење паркинга код Отвореног универзитета изградњом модерне гараже која би удвостручила број места за паркирање, међутим, јоš увек није познато да ли ће се и када ће се та инвестиција реализовати.

Остале вести из ове категорије